3/17/08

Çouklarla Cinsel İlişkiye Giren Türk İş Adamları

Bana kimse mim olarak göndermesede konu çocuk istismarı olunca olayı üzerime vazife almış bulunmaktayım. Devamlı Çin'i incelesekte uzakdoğuda bir çok ülkeyi mercek altında tutuyoruz. Çin birçok kez çocuk işçi çalıştırmakla suçlansa da bu konu hakkında sıkı çalışmalar yapıyor. Uzakdoğuda gelişmemiş bir çok ülkede küçük yaşta çocuklar cinsel ilişkiye zorlanıyor. Yaptıklarını utanmadan basına da anlatan bir Türk iş adamının haftalık dergisine verdiği röpörtaj :(

HAFTALIK DERGİSİNDEN BİR RÖPORTAJ

Bugüne kadar üç kez gittiği ve her defasında küçük yaşta kızlarla cinsel ilişkiye girdiğini HAFTALIK dergisine itiraf eden Türk işadamı Uzakdoğu seyahatini tüm ayrıntılarıyla şöyle anlatıyor:

- Tayland’a sık sık gidiyormusunuz?

Bugüne kadar üç kez gittim.

- Siz de renkli Tayland geceleri için mi burayı tercih ediyorsunuz?

Geceleri açılan ünlü alışveriş pazarı Patpong’a gidiyorum. Go go barlarda, Taylandlı yüzlerce kız müşteri avına çıkıyor. Bar tezgahı üzerinde tangalı kızlar dans ederken ben içerek ortama ayak uydurmaya çalışıyorum.

- Kızlarla birlikte olmak için ne yapmalı?

Bardan beğendiğin kızla çıkmanın bir bedeli var. Bu da 1000 ile 1500 baht arasında değişiyor. Sadece go go barlar değil, şehirdeki birçok gece kulübü, hatta dünyaca ünlü Hard Rock Cafe’nin Bangkok şubesi de çocuk fahişelerle dolu. Kızlar çok rahat davranıyor. Kapıdan girer girmez boynunuza sarılıyor. Dans ederken sürekli sürtünüyorlar. Bir el işaretiyle beğendiğiniz kız yanınıza geliyor.

- Peki yaşları çok küçük olan bu kızlarla birlikte olmak sizi rahatsız etmiyor mu?

Aslında bunu aklıma getirmek istemiyorum. Tayland’ta fuhuş çok yaygın. Kızlar birkaç dolar için her türlü cinsel fanteziyi rahatlıkla kabul ediyor. Alan razı veren razı durumu....

- Bangkok dışında nerelere gidiyorsunuz?

Benim gibi orta yaşlı erkeklerin gözde mekanlarından biri de Pattaya. Orada da çekik gözlü, genç kızlar insana çok sıcak davranıyor. Hatta bazıları babası yaşındaki adamlarla liseli aşıklar gibi el ele dolaşıyor. Ben de orada masaj falan yaptırıyorum.

- Kızlarla sadece bir gecelik ilişkilere mi giriyorsunuz?

Doğrusu kızlar sadece tek gece için değil bir hafta hizmet etmek için de kiralanabiliyor. Ama ben tek gecelik ilişkiden yanayım. Çünkü kızlar uzun zaman birlikte olunca umut bağlıyorlar, onları yanınıza alacağınızı, ülkenize götürüp evleneceğinizi sanıyorlar.

- Kızlarla nasıl anlaşıyorsunuz?

Marketlerde bile satılan kitaplarda pazarlıkların İngilizce ve Tayland dilinde nasıl yapacağı anlatılıyor: “Bana içki ısmarlamalısın. Bardan birlikte çıkmak istiyorsan şu kadar ödemelisin. Gecelik ücretin ne kadar” gibi kalıp cümleleri kullarak anlaşıyoruz.

- Her seyahatinizde farklı kızlarla mı birlikte oluyorsunuz?

Evet ama ikinci gidişimdeki kızı unutamam.

- Onun diğerlerinden farkı neydi?

Diğerlerine göre çok pahalıydı. Satıcı 2000 baht(50 dolar) istedi.

- Neden?

Bakire olduğu için. Ama kızlığını bozup ona ortada bırakmaya kıyamadım.

- Yani cinsel ilişkiye girdiniz...

Evet. Ayrıca oral seks yapmak istedim. Ne isteğimi anlamadı, rahatsız oldu. Ama daha güçlü olduğum için çok direnemedi.

- Bütün bunları yaşarken aklınıza sizin de o yaşta bir kızınız olabileceği hiç gelmedi mi?

Şimdi benim ailemi bu konuya karıştırmayın. Ayrıca bu işi yapan tek Türk de ben değilim. Oraya giden bütün işadamları bu tür maceralar yaşıyor ama hepsi benim gibi açık sözlü davranıp size konuşmaz. Erkeklerin şehvet duygusunu dizginlenmesi çok zor. Ben de içimdeki şeytanı zaptedemedim o kadar...

İşte bir video yaşları 8-10 arasında değişen bu çocuklar böyle pazarlanıyorlar :(

İzlemek için tıklayın...

Bu konu'yu yaymak için çalışma yapan eray'a, süleyman abiye ve nahnu ya konuyu duymama sebep olduklarından teşekkür ederim.

2 yorum:

Cocukla Cocuk said...

içim , yüreğim kaldırmasa da sonuna kadar okudum. Bu ropörtajda isim veriliyor muydu , veriliyorsa bence onuda yazsaydın. Nasıl bir ahlak , nasıl bir vicdan bu ya. Ama 2. yi unutamamış beyimiz, vicdanı el varmemiş...

ceoyavuz said...

Röpörtajda isim verilmemiş. Maalesef taylandda ve orada gelişmekte olan ülkelerde durum bu :(