3/26/08

Çin Basınında Galatasaray

Bende şaşırdım yahu, ne arıyor dedim Galatasaray buralarda. Fenerli olmama rağmen bu haberi yazayım dedim, sonuçta oda ülkemin takımı. Tarafsız habercilik buna denir eminimsi, bizde sansür yok, Galatasarayı yazmaya da bilirdim kimsede neden yazmadın demezdi.

Çin Basınında Mehmetçik Güneş Operasyonu, Çin Basınında ve Çin'de Fenerbahçe, Çin Basınında Boğaziçi Üniversitesi Bosphorus University haberlerinden sonra şimdi de Galatasaray Çin basınının dikkatini çekti.

Alman koch Karl-Heinz Feldkamp ın bugün düzenlediği basın toplantısını konu alan haberde, Feldkamp ın gelecek sezon teknik direktörü kendinin seçeceği sözlerine yer verildi. Haber Çin'in ünlü haber ajansı xinhuanetin ingilizce sayfasında yer aldı.
Haberin tam metni burada.

3 yorum:

Anonymous said...

Yahu kardeşim, beni örgüt destekler duruma getirmişsin.
çinle ilgilene ilgilene onlar gibi sansürcü olmaya gidiyorsun.
Çinli olimpiyat görevlisi konuşma yaparken arkasına geçip puan alan göstericiyi atlamamalıydın dedim o kadar.
Çin devleti seni takip ediyor diye nalına çakıp mıhını bırakma. ikisinede çak.

ceoyavuz said...

Fener maçına bilet alsaydın bunlar başına gelmezdi, beceripte bir bilet alamadın.

Abicim çakalım çakmasına da, Pekin olimpiyatları yapılacak tüm dünyanın gözü Çin üzerindeyken, prim toplamaya çalışanları mı tasvip edelim.

Senin söylemek istediğin farklı ben anladım onu :) Abi bee bare olimpiyatlara bilet alalım, ama senin bu yazdıklarından sonra vize vermezler sana ama neyse ben varım :)

ceoyavuz said...

Bir de kavga gürültü hit arttırıyormuş senden öğrendik bunları :) Bende bir deneyeyim dedim, beceremedim galiba kimse neden katılmıyor.

Sen prim yapmıyon demekki arkadaş wolkanca ile tartışmak bak o zaman nasıl yorum yapıyorlar :)