3/14/08

Çinden İhraç Edilen Gıdaların %99 u Standartlara Uyuyor

Çin'de ürün kalitesi ve gıda güvenliğiyle ilgili kalite denetim ve sorumluluk sisteminin kurulduğu, ihraç edilen gıdaların yüzde 99'dan fazlasının standartlara uyduğu ve Çin malı gıdaların genel olarak güvenli olduğu bildirildi.

Çin Kalite Denetim, Yönetim ve Karantina Genel Müdür Yardımcısı Pu Changcheng, bugün (14 Mart) Beijing'de düzenlenen "Gıda Tüketim Güvenliği Forumu"nda, Çin'de son yıllarda gıda güvenliğiyle ilgili 1800 ve sektörle ilgili 2900 kıstas saptandığını belirtti. Pu, Çin'de gıda kalitesi ve güvenliği alanında sağlıklı bir standart sisteminin ilk aşamada oluşturulduğunu; bununla birlikte, gıda güvenliğine ilişkin kredi sisteminin kurulduğunu ve güvenlik yönetimi yetkinliğinin yükseltildiğini ifade etti.

Ben bir kere Çin'den gelen dana soslu bir makarna yedim. Pratikti ama ben sevmedim, hatta 3 paket vardı diğer paketler annemin onayını alamadı :) Biri karidesliydi diğeri tavuk soslu..

0 yorum: