2/27/08

Bunları biliyormusunuz ?

Türkiye ile Çin arasında yapılan Stratejik İşbirliği çerçevesinde Ankara’da, İstanbul’da, İzmir’de ve Mersin’de “Çin Yatırım” üslerinin kurulacağını ve bu işlerde binlerce personele ihtiyaç duyacağını

Çin Ekonomisi, 2020’de ABD Ekonomisi’ni, 2050’de de AB ve ABD Ekonomileri’nin Toplamını Geçiceğini

Kürşat Tuzmen’in İş bulmak isteyen Çince öğrensin beyanını

Eğitim Bakanlığı’nın 2007-2008 Eğitim ve Öğretim yılı müfredatına 2. Dil olarak Çince pilot uygulamayla koyduğunu yani Çince’nin artık liselerde olduğunu
Çoğu üniversitelerde Çince derslerinin verilmeye başlandığını

Çin’in ve Çince’nin yükselen değerler olduğunu

Çin’in dünyanın çeyreği olduğu dolayısıyla Çince’yi halihazırda dünyanın çeyreğinin konuştuğunu

Geleceğin ticaret dili olacağını

CV’de Çince bilmenin artık işe alımda öncelik sağladığını

Türkiyede ilk Çince müfredatı hazırlayıp talim terbiye ye sunan, Çince öğretmede tek yetkili kuruluşun Lotus Eğitim Kurumları (Çin Kültür Merkezi) olduğunu.

Benim Çin Kültür Merkezinden mezun olduğu mu

İstanbul da Çin vizesi yetkili acentasının sadece Ligarba Travel olduğunu,

Türkiye'de ilk bahar bayramını organizasyonunu ilk Çin Kültür Merkezinin düzenlediğini,

Türkiye'de Çin hakkında ilk, benim blog yazmaya başladığımı

Çin devlet radyosu tarafından blogumun tebrik edildiğini,

Dünyada kurulacak ilk 10 Konfüçyüs Enstitüsünden birinin istanbul'da kurulacağını

Çinde bizim kocakarı ilaçları dediğimiz ilaçların tercih edildiğini

Çin'de 100 çeşit Çince konuşulduğunu, en yaygın olanının Pekin Çincesi olduğunu

Kanton Fuarının Cebitten sonra dünyanın en büyük 2. fuar olduğunu ve yılda 2 kez guangzhou da yapıldığını

Guangzhou da Türk restorantlarında Lig TV nin de bulunduğunu

Çinin tahtakalesinin Yiwu olduğunu

Çinde üniversite okumanın yıllık ortalama 8000 $ olduğunu

0 yorum: