1/31/08

turkish.cri.cn'den Bloguma Tebrik



Blog yazmaya başladığımda blogumun bu kadar okunacağını tahmin etmiyordum. Geçen pazar günü 1 yıldan beri Çin hakkında yazdığımı yazmıştım. Daha önceden Çin Kültür Merkezi tarafından blogum tebrik edilmişti. Bu gün aldığım bir mail ile çok mutlu oldum. Çinin en büyük haber ajanslarından cri.cn nin türkçe servisi olan turkish.cri.cn den tebrik ediyorlardı.

"Çin hakkında yazdığınızdan ve ilgilendiğinizden dolayı teşekkür ederiz. Çin hakkında yazıcağınız yazılar hakkında da yardımcı olmaya çalışırız. "


CRI hakkında merak ettiklerinizi buraya bakabilirsiniz.


CRI Türkçe servisi için buraya bakabilirsiniz.




5 yorum:

Anonymous said...

tebrikler valla ne güzel takiptesin ;)
www.ahmetdursun04.blogcu.com

Anonymous said...

Tebrikler ama dur bakalım daha bu ne ki bence seni daha da büyük başarılar bekliyor (:

Unknown said...

ŞU KONUDAN MİMLENDİNİZ EFEM(: CEVAPLARINIZI BEKLİYORUZ

Anonymous said...

İyi ki bahsettin de arandım,gurur duydum valla canım. Tebrikler.

ceoyavuz said...

Teşekkür ederim herkese...