1/14/08

Blog Yazarları 5. Toplantısı

Aradan nerdeyse bir hafta geçtikten sonra bu toplantıyı yazmaya fırsat buldum. Finallerden dolayı blogumla birlikte uykularımda aksıyor. Fırsatım varken birde toplantıya ben yazıyım dedim. Yoğun bir cumartesi günüydü, finaller öncesi son dersimizi alıyorduk okulda. Cumartesi okul mu olur diyenleri hisseder gibiyim ama İstanbul Üniversitesi Muhasebe bölümüne has böyle bir uygulama var. Hafta içi 1 gün tatil hafta sonumuzu ise maalesef gasp ediyorlar. Dolayısıyla web seminerlerine katılamıyorum :( Çince kursumdan ayrılmak durumunda kaldım v.s. blog yazarları toplantısının saatinin biraz geç olması bizimde toplantıya katılmamıza vesile oldu. Toplantının yapılacağı TaximHill Otelini ve pera 3 salonunu biraz zor bulsamda buluyorum sonuçta :) Çok verimli bir toplantı olduğunu düşünüyorum. Sadece ben düşünmüyorum toplantıyı yöneten ELOY da aynı şeyi yazmış. Toplantıyı yöneten Eraya ve orda en çok çalışan olarak gördüğüm Merte ve bu toplantıda emeği geçmiş tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Önceden inceleme fırsatı bulamadığım ama arasıra yanlışlıkla girdiğim, tanıştıktan sonra incelediğim Süleyam abinin blogunu, toplantı aralarında bahsetmiş olduğu siteleride çok hoşuma gitti mihrace, 3dgözlük, zeki müren süleyman abiye başarılar diliyorum.

2 yorum:

Harun Güven said...

bencede çok verimli bir toplantı hihiç dencek kadar az konussamda :) inş.diğer bulusmalarda tekrar görüsme fırsatı buluruz seninle gercek hayatta tanıstıgıma memnun oldum (:

ceoyavuz said...

Görüşmek üzere harun..