1/26/08

1 Yıldır Yazıyoruz...我写的博客


Blog kelimesi ile 2006 yılında çoğu makalede karşılaşıyordum. California Univeritesinde bir ekonomi profesörünün blogu ile karşılaşınca bende blog yazmaya karar vermiştim. İlk blogumu 2006 aralık ayında blogcu da açtım. Açmıştım açmasına da yazmayı pek düşünmüyordum omerenis'in baskıları sonucu ilk yazımı bir yıl önce bugün yazdım. Blogcu'nun günün 6-7 saati çalışmada olması canımızı sıktı ve blogcu ile yollarımızı ayırarak wordpress geçtik. Ağustos ayında wordpress'in kapatılmasıyla daha önceden almış olduğum şuanki bloguma yazılarımı taşıyarak yazmaya devam ettim.
Blogum hakkında en çok karşılaştığım soru "Niçin Çin hakkında yazyorsunuz?"
Blogumu yazmaya başladığımda yaklaşık 1 yıldan beri Çince kursuna gidiyordum, çini araştırıyordum ve bulduklarımı bu bloga yazmaya karar verdim. Daha sonra güncel haberleri ekleyerek blogumun Çin hakkında en büyük Türkçe kaynak olması için çalışmaktayım.

3 yorum:

Anonymous said...

Mutlu yıllar Ceo

Anonymous said...

Tebrikler. Bence artık burası Çin hakkında en zengin Türkçe kaynak olmuştur. Kimse de kolay kolay bu kadar birikimi sağlayamaz diye düşünüyorum. Bir konuyu etraflıca ele alabilmenin mükemmel bir örneğini başarmışsınız ayrıca.

ceoyavuz said...

Teşekkürler arkadaşlar