2/12/08

Çin 49 ülkenin borçlarını sildi


Çin Ticaret Bakanlığı'ndan edinilen bilgilere göre, Çin yönetimi, 2007 yılının sonuna kadar Afrika, Asya, Karayip ve Güney Pasifik bölgelerindeki toplam 49 yoksul ve az gelişmiş ülkenin Çin'e olan ve ödeme süresi dolan 370 kalemden fazla devletten devlete borcunu silmiş.

Bende geçen yıllar da bir kaç borç alma girşimim olmasına rağmen beceremedim :) Sesimi duyan tüm yetkililere sesleniyorum bana da karşılıksız borç verirmisiniz ? :)

İhtiyaçlarımı yazıyım fiyatını siz ona göre belirleyin.

Çin'e gidiş dönüş uçak bileti.
Öğrenci vizesi, yalnız vize tarihi uzun olursa iyi olur. 6 ayda bir honghong vizesi alıp honghong'a gidip tekrar beijing'e dönmiyim :)
Beijing üniversitesi uluslar arası ticaret bölümünden beni kabul ettiklerine dair belge :)
Konaklamamı, yeme içmemi ve biraz da harçlık verirseniz iyi olur.

Çin vize konusunda kendime sponsor bulabilirim belki ama diğer konularda karşılıksız sponsor arıyorum..

2 yorum:

Anonymous said...

Bu sitede yaptıkların, bu büyük bilgi birikimi, Çin'i her şeyiyle etraflıca tanıtman, Çin aleyhine hiçbir girişim yapmadan ve aynı zamanda objektif bir bakış açısıyla böyle bir hizmette bulunman bence Çin Kültür Bakanlığı tarafından en iyi şekilde ödüllendirilmeli. Fahri Çin vatandaşlığına kabul edilmenden burada sıraladığın ihtiyaçlarının karşılanmasına kadar her şeyi bu bakanlığın bir görev olarak kabul edip yapması gerekir. Benim fikrim bu. Gerçekten kolay kolay yapılamayacak çok zengin içerikli bir tanıtım ve kültür hizmeti senin bu blogda yaptıkların.

ceoyavuz said...

Değerli yorumun için teşekkür ederim. Ben Çin tehdidini fırsata çevirmeye çalışıyorum dolayısıyla araştırıyorum ve diğer insanların faydalanması için burda paylaşıyorum. Tabi konsoloslukta el atsa güzel olur hehe :)