2/28/08

Ömerin Adnan Hoca Sevgisi

Hakkında aranma kararı olan bu hoca, her ne kadar maymunları çok sevip hayvan severlerin sevgisini kazansa da blogcuların sevgisini kazanamamıştır. 17 ağustos 2007 de wordpress kapattırmış, sebebi ona küfür eden 3 – 5 çapulcu blogu göstererek tüm blog aleminin tepkisini çekmiştir. Sadece 3 – 5 blog ona küfür ederken şuan da tüm blog yazarları kendisine koro halinde küfür etmektedirler.

Eski bir Harun Yahya okuyucusu olduğumdan bu konu hakkında sessiz kalmayı tercih edenlerdendim. Onun yüzünden işkence çekip wordpress ten blogspot’a yazılarımı taşımak tam 1 günümü aldı. Ziyaretçi sayımda 10/1 ine düştü. Zamanımı çaldın Adnan Oktar, okuyucularımı çaldın.

Neyse efendim Ömer kardeşimiz bu hoca efendiyi çok sever hatta onun bir kitabını bana hediye verdiğini bile hatırlıyorum. Wordpress olayından sonra bu hoca bize karşı tüm inancını yitirmekle kalmayıp aynı zamanda tepkimizi de çekmeyi başarmıştır. Onun amacı popüler olmak olduğundan bu yazımla amacına ulaşmasında yardım ettiğimden mükafatımı Garanti Bankası Keresteciler şubesine yollamasını da parantez içerisinde belirteyim.

Ömer kardeşimiz blogunda bir çok kez ama bir çok kez Adnan hoca diye gezinen hocayı yazdığından avukatlarından bir mail almış. Orası işin geyiği tabi hiçbir eleştiriye tahammül edemeyen hatta eleştiri bile olmayıp sadece ve sadece gazetede gördüğü haberi yazdığından dolayı ömer kardeşimize dava açmaya kalkmışlar. Haberin aslı sabah gazetesinde olsada sabah gazetesine diş geçiremediklerinden blogcularla uğraşmaya başlamışlar.

Adnan ve saz ekibine buradan şunu demek istiyorum. Adnan hocayı takip ediyorsanız bir sözü var “ fikre fikirle karşılık verilir” ömer kardeşimiz Adnan hocaya hiçbir hakaret ve kötü sözde bulunmadığı gibi sadece yüce yargının arama kararını yazdığından ömer kardeşimizi dava etmek yada tehdit etmek ne derece doğrudur ?

Ben diyorum popüler olmak istiyorsunuz, bak bende sizi yazdım bir çok blogcu da yazacak amaç bizim bloglarımızda yazılmaksa ben bu yazı işini 100 YTL ye yazıyorum. Bunu da unutmadan Garanti keresteciler şubesine yollayın.

Bu yazıyı yazarken 63 kere....

0 yorum: