2/19/08

Beijing Olimpiyatları Yaklaşırken Koşsan Diyorum !..


Zaman zaman atletizimle ilgilendiğimden 5.000 metre koşucusu olduğumdan bahsederim. Atletizimi seviyor olmamdan kaynaklanıyor ki nerde onun hakkında haber görsem hep iç geçiriyorum. Şuan havaları bahane ederek koşmuyorum. Yada işten geç geliyorum nasıl koşucaksın diye düşünüyorum. Geçen sene Eurasia Corparate Games'e çok zor şartlar altında hazırlanmıştım. Hem çalışıp hem okuyordum okuldan geldikten sonra 1 km yürüyerek koşucağım tartan piste gidiyordum sonra orada 5.000 koşuyordum 17 dakikada bitiyordu :) sonra tekrar eve yürüyordum. Bazen koşarak gidiyordum terim soğumasın diye. 1 ay boyunca böyle. Hatta yarış gerçekleştikten sonrada aynı tempoda devam etmiştim Bilbao da koşma hayali ile gerçekleşmeyince bıraktık. Bu gün Çin atletizim takımının yoğun karda salonda sıkı çalışmalara tabi tutulduğunu gördüm nostalji yapayım dedim. Bu gün birde okuduğum bir haber Türkiyeden Beijing olimiyatlarına gidecek 3 boksöründe Fenerbahçenin sporcusu olması beni sevindirdi. Aziz Yıldırım sadece futbolda değil tüm branşlarda Fenerbahçeyi yukarıya taşıdı kendisine bir Fenerbahçeli olarak minnettarız.

EUROSIA CORPORATE GAMES 2007 ISTANBUL

4 yorum:

Anonymous said...

O koşuya canlı şahitlik yapmanın gururunu yaşattığın için teşekkürler...

ceoyavuz said...

Beni desteklemeye gelen 3 kişiden biri olduğun için ben teşekkür ederim. Şirkette en iyi dereceyi benim almama rağmen tek desteklenmeyen kişi ben oldum :( Kürsüde şirketin t-shirtünü giymediğimden fırça da yedim :) Dolayısıyla ispanya ya gönderilmedim :(

Anonymous said...

amma yüzsüzlermiş bee...
ben olsam şirketin ismini burada ifşaa ederdim...

ceoyavuz said...

ATATEKS