10/13/07

EUROSIA CORPORATE GAMES 2007 ISTANBUL


Atateks-Morerayı temsilen koştuk 5.000 metre, inanılır gibi değil dile kolay sadece. Biz bir ay çalışmıştık gerçi yarışlara. Yarıştan önce bana bakıp gülenler yarıştan sonra biz senin bitiremiyeceğini düşünüyorduk dediler. Neyse efendim biz yarışta 2. olduk, 1. olan arkadaşta bir hafta sonra Türkiyeyi balkan şampiyonasında temsil edicek. Yarışa profesyonel atlet getiren Soyak holdingede birde tüm branşlara seyirciyle katılan beni desteklemeye gelmeyen sonrada kürsüde neden Atateks t-shirt giymedin diye laf yapanlarıda size bıraktık. Efendim neden bunu şimdi yazdık, yarışın üzerinden 4,5 ay geçmiken; bügün kurumsal oyunlar web sitesinde kendi fotolarımı gördüm. Sporcu ruhum tekrar geri geldi paylaşı verdim sizler. Gönüllerin 1.si olsamda 2. olmakta güzel...
Foto 1
Foto 2
Daha fazla foto için tıklayın...