12/22/07

Kashe Trade


Daha lise yıllarında başlamıştım kendi şirketimin planlarını yapmaya... lise biterken artık hedeflerim netleşmeye başlamıştı. Lise son sınıfta başladığım Çince kursuna başlamamla hayatımda değişmeye başladı. Öncelikle sabretmeyi öğrendim, daha sonra Çin kültürünü, tarihini, ekonomisini ve dilini öğrendim...
İş hayatına Türkiyenin en büyük tekstil firmalarından birinde çalışırkende asla girişimcilik ruhumun ölmesine izin vermedim. Asla bir şirkette kariyer yapmayı düşünmedim, aklımda sadece kendi şirketimi kurmak vardı. Nasip kısmet bu günlereymiş.. Ortağım Serkan KARATAŞ ile birlikte Kashe Trade kurduk.. Sitemiz şuan yapım aşamasında yeni yıla bomba gibi girmeyi hedefliyoruz. Yeni yıla nasıl girersiniz öle geçermiş bizim böyle batıl inançlarımız olmasada ama zaman kaybetmeden bir an önce hedeflerimize ulaşmak için tam gaz çalışıyoruz...
Hakkımızda hayırlısı diyoruz çalışmaya devam ediyoruz..