12/30/07

Happy New Year 2008


Aslında yazının başlığını 1907301 yazıcaktım ama vazgeçtim. 2008 gelirken abilerimizden bir tanesi 7 tane piyango bileti almış dağıtıyor. Aralarında 1907301 numaralı biletin numarasını sadece biliyor maalesef, o bileti de kaybetti :) tabi buda bize malzeme oldu bütün gün kaybettiği bilet yüzünden ona takıldık. Azcık sivri dilli olan abimize ise biletlerinin birinin Yılmaz özdil birinin Bekir çoşkun birininde Ahmet hakan da oduğunu söyliyerek bayağı eğlendik:)

Neyse efendim öncelikle tüm blogalemine UniHayat ailesine, bana blog yazmayı öğreten ömere, bu gün bayağı eğlendiğimiz eminimsiye, bilgileri ile beni aydınlatan selçuk hocaya, takip ettiğim wolkanca ve nahnu ya, yeni yılda avustralyada plajda partisi yapıcaz deyip beni götürmeyen murat abimize, eser abimize, meltem ablamızıda, ortağım serkan karataşa mutlu yıllar diliyorum.



Burdaki resmide özenle seçtim yılbaşında orda olucaktık maalesef istanbuldayız.