4/7/08

Çinliler Köpek Yer mi ?


ÇİNLİLERİN YEDİKLERİ

Bu soruyu Guangzhou da yaşayan abimize soruyorum.

- Fuat abi Çinliler köpek yiyorlar mı ?
- Ben bilmiyorum ama gittiğim bir lokantada bir köpek resmi görmüştüm...

2 saat sonra bana mail atıyor yavuzcum yanım da bir Çinli hatun var senin sormuş olduğun soruyu ona sordum. Bu arada bayanın adı da Xiao Lee miş...

Bir çesit köpek var, sokak köpeği gibi onu yiyorlar, yılan da yerler, bir kedi çeşidini yiyorlar, fare yiyorlar, bir kaç böcek çeşidini yiyorlar (karafatma gibi)
özellikle Guangdong bölgesi bu konuda ünlü...

Derler ki eger yemek istiyorsan Guangzhou ya git..

Şimdilik bu kadarmış bir kaç kişiye daha soracakmış, bakalım daha neler yiyorlar... Türkiye de bulunan ve blogumu okuyan Çinliler de eksiklerimi düzeltebilirler yada yanlış bir şey varsa onları da yazabilirler ben düzeltirim...

4 yorum:

Anonymous said...

Yiyen yesin bence :)

Tabi ki onaylamıyorum ama bana yedirmeye çalışmadıktan sonra bunun Çin'e yerleşmemi etkilemesine izin veremem.

ceoyavuz said...

Yok canım Çin'e gitmeyin diye yazılmış bir yazı değil. Bana çok sorulan bir soru Çinliler köpek yer mi ? Bizde yetkili ağızlara sorduk olayı sadece sorunun cevabı bu o kadar :)

Anonymous said...

Pardon Yavuz. Dediğin gibi yorumumdan yanlış anlam çıkabiliyor. Bu konu çok konuşuluyor ya kendi açımdan cevap vermeye çalıştım. Yoksa çok güzel bilgiler veriyorsun. Kesinlikle baltalamam :)

ceoyavuz said...

Çin'i baltalamaya çalışanları da şu yazıda yazı verdik..

http://yavuzselimsen.blogspot.com/2008/04/olimpiyat-mealesi-tanrken-yaanan.html