4/9/08

666 Gün Şarjı Giden Cep Telefonu - Mobile ZJ268


1 nisan geçti bu adam bizi şakalıyor felan demeyin valla yapmışlar :) Çin'de üretilen I Coloured Mobile ZJ268 cep telefonu tam 666 gün pil ömrü sayesinde şarj etmenize gerek yok...

Ben de görünce şok oldum dedim bu ne, 4 hoparlörü bulunan bu yaratık ile aynı zamanda mp3, mp4 dinleyip izleyebili yormuşsunuz... GPRS ve WAP bağlantısı varmış. Ben telefondan anlamam bir arkadaşa 32.800 mAh pili var dedim, yuh olum o ne motor mu dedi. Valla yazılana göre öyleymiş. Ekranı 3.0 inch bu telefonun...

Fiyatı da hani herkesin isediği araba türünden az yakacak ama ucuz olacak, evet telefonun fiyatı 128 $ zuhaha :) Peki telefonu nerede bulacaksınız valla ben burada buldum :) Ama shenzhen de Çinde elektroniğin beşiği oraya gidince detaylı şekilde incelerim.

Bu arada Çinde bir alışveriş sitesi buldum, fiyatlar acayip ama acayip ucuz. Bu siteye Çinde yaşayanlar da şaşırdılar, paravan şirket olduğunu düşünüyorlar. Eğer paravan değilse süper olacak süper :) Ducati 1098 Biposto motora 1380 € kavuşucaz daha da bişey söylemiyim sitenin adresini istersiniz :)

0 yorum: