9/17/07

Sağlığını Düşünenlere Lome Pişirme Spreyi


Lome Pişirme Spreyi, herhangi bir başka margarin ve yağ kullanmadan yiyecekleriniz pişirmenin ideal yoludur. Her türlü tava, kek kalıbı, mangal, barbekü, mikrodalga fırın tepsileri ve diğer mutfak gereçleriyle kullanılabilir. Çabuk ve kolay temizlenir. Pişirme spreyiniz yumurta, et, tavuk, balık, kek, kurabiye, makarna ve sebzelerde çok güzel sonuç verir, her türlü kızartmalarınız için uygundur.
Evet buraya kadar okuduklarınız Lomepişirme spreyinin tarifiydi. Efendim geçen Dr.Ender Saraç'ın Kanal 7 deki programını izledikten sonra denemeye karar verdiğim bir ürün. Gerçi daha önce tavsiyeettim.com'da tüketicilerin tavsiyeettiği üründü zaten. Yav saçmalamayın derken Metro'da görünce almaya karar verip denedikten sonra herkese tavsiye ettiğim bir ürün. İlk defa mideme iyi bir şey yaptığımı düşünüyorum. Sizde bana saçmalama böle ürün mü olur dememeniz için sizinle lomenin sitesindeki tabloları paylaşıyorum.

0 yorum: