11/22/07

Çin Danışmanlık Şirketleri'ne küçük tavsiye


Bana gelen bir çok mail üzerine bu konuyu yazma ihtiyacı duydum. Okuyucularımın talebi şu..
-Çinde mal tedariki yapan birçok firma var hangisini önerirsiniz,
-Bütün hepsi Çinde ofisleri olduğunu ve Çinlilerle çalıştıklarını söylüyorlar biz hangisiyle çalışalım?
Tabiki bu tip sorulara şimdilik tarafsız duruyorum ama onlara her ürününüzü getirenlerden uzak durmalarını söylüyorum, çünkü Çin çok büyük bir coğrafya olduğunu bütün sektörlerde ucuz fiyatlara ulaşamıycaklarından bazı sektörlerde uzmanlaşmış firmalarla çalışmalarını tavsiye ediyorum.
Çinden mal tedarik edenlere bir önerimiz sadece bir veya birkaç sektörde uzmanlaşın... Bu hem sizden mal isteyen müşterilerinizin daha ucuza mal tedarik etmesine hemde sizin açınızdan faydalı olucaktır.
Yoksa sayıları hızla artan bu danışmanlık şirketleri zamanla yok olucaktır.
Artık ithalatçının değişik talepleride artmaktadır.
Bu sadece Çin de bulunan danışmanlık şirketlerine niteliğindedir hiç bir art niyet içermez!! Umarım ithalatçının istekleri göz önüne alınır..

0 yorum: