8/28/07

YAVUZUN CV'si

BAŞLIK (HEADİNG)
“Ben cesaret ve bilginin her şeyi kuşatacağına inanırım.”
YAVUZ SELİM ŞEN
ADRES: GAZİOSMANPAŞA İSTANBUL AVP./TÜRKİYE
E-MAİL : yavuzselimsen@gmail.com
DOĞUM TARİHİ: 15.08.1986
MEDENİ HALİ: BEKÂR
ASKERLİK DURUMU: TECİLLİ
EHLİYET: YOK
SİGARA KULLANIMI: KULLANMIYOR
ENGELLİLİK DURUMU: YOK
HEDEF (OBJECTİVE)
“Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez.”
-50.000.000 USD üzerinde kendime ait bir şirketinin olması
ÖNEMLİ BAŞARILAR (HİGHLİGHTS)

EĞİTİM (EDUCATİON)
“Eğitim yalnız öğrenmek değil; bir aksiyondur.”
Alpaslan İlköğretim Okulu
Mezuniyet Yılı: 2003
Mezuniyet Derecesi: 3,96
Fahrettin ÖZÜDOĞRU ticaret Meslek Lisesi
Mezuniyet Yılı: 2006
Mezuniyet Derecesi: 4,68
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİRİMLER MESLEK YÜKSEK OKULU
Eğitimi devam etmektedir, 2. sınıf öğrencisi
YABANCI DİL
ÇİNCE

Okuma: orta
Yazma: orta
Konuşma: orta
İNGİLİZCE
Okuma: orta
Yazma: orta
Konuşma: başlangıç
BİLGİSAYAR DENEYİMİ
Office 2007, SAP, Uyum, LKS 2, Lotus 6.5, Dreamweaver, Windows XP ve Donanım Bilgisine sahibim.
PROFESYONEL OLARAK ALINAN EĞİTİMLER
Bugünün Lideri
Proje Yönetimi
Stres Yönetimi
Finansal Yönetim
Kazanan Takım Satış Gücü Yönetimi
Ben Dünyanın En Akıllı Adamıyım
Serbestbölgeler’de Vergi Avantajları ve Muhasebeleştirilmesi
Elektronik Satış Danışmanlığı e-SD
İŞ DENEYİMLERİ
“Düşünmek ışık; çalışmak hayattır.” (Victor Hugo)
ATATEKS – İSTANBUL AVP (12.06.2005 – 16.06.2006)
SEKTÖR: TEKSTİL
BÖLÜM: MALİ İŞLER
POZİSYON: STAJYER
ATATEKS – İSTANBUL AVP (19.06.2006 – 09.05.2007)
SEKTÖR: TEKSTİL
BÖLÜM: MALİ İŞLER
POZİSYON: MUHASEBE UZMAN YARDIMCISI
ATATEKS – İSTANBUL AVP ( 09.05.2007-…………)
SEKTÖR: TEKSTİL
BÖLÜM: MALİ İŞLER
POZİSYON: MUHASEBE UZMANI
YETENEKLER
“İnsan yetenekle doğar eğitimle yaşar.”(Cervantes)
- Takım çalışması uyumlu ve iyi bir iletişim bilgisine sahip
- Patagoloji alanında bilgili ve insanları iyi anlama becerisine sahip-
İLGİLER
“İşe yaramayan ilgiler sahibini yük gibi altında ezer.” (Einstein)
- Global dünyada Çin ekonomisi, Çin kültürü ve dili
- Gelişen dünyada sektörlerin gelişimi ve fuarlar
- Mesleki gelişimime faydalı yayınların takibi

REFERANSLAR İstek doğrultusunda gösterilecektir.

0 yorum: