8/28/07

Çinden Mal Getirmek

Her önüne gelen Çinden mal getirmeye çalışıyor bunu artık normal alışveriş gibi tahtakaleye gidip alışveriş yapmak zannediyorlar. Birincisi Çinlilere güvenerek iş yapmayın. İkincisi ise burası Çin avrupa ile yaptığınız bütün ticaret kurallarını unutun Çinin kendine özgü bir kültürü binlerce yıllık geçmiş bir tarihi var. Türk firmaları avrupalı firmalara göre Çinde daha avantajlılardır. Bunun sebebi eski zamanlarda yapmış olduğumuz savaşlar sırasından gelen bir kültür etkileşimi ve kökenlerimizin Orta asyada yaşamış olmasından kaynaklanmaktadır. Bunu Çine ayak bastığınız ilk anda hissedeceksiniz. Biz öncelikle çinden herhangi bir ürün getimek isteyenlere Çin hakkında mutlaka araştıma yapmalarını öneriyoruz. Türkiyede Çince bilenlerin sayısı az olsa da ben çok Çince bilene rastladım. Bunlardan yardım alabilirsiniz tabi bende müsait olduğum zamanlar yardımcı olabilirim.

1 yorum:

Anonymous said...

merhaba çinden bazı ürünler almak istiyorum.bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. lütfen msn aderesimi ekleyin

ustalama@hotmail.com

teşekkür edeirm